Hmm. Nem terveztem különösebben, hogy blogot csinálok. De hát naplót se terveztem soha írni, mégis megesett… -_-" Persze az életútja elég hányattatott, de ezt én annak ellenére csináltam, hogy előre láttam a sorsát.A blogtól azért félek, mert ezzel is ugyanaz fog történni nagy valószínűséggel, de majd még ez kiderül, úgyhogy próba szerencse.

Kezdetnek feltöltöttem egy kis tartalommal, meg megnézegettem, mi mire való XD (vagy 5 órája ezzel bíbelődök…). Kapásból felkerült az anime listám krémje (2x fel kellett tennem a teljeset, mert először elb…khm… elrontottam.), pár könyv meg pár fénykép és zenei album.

Rögeszmémet legyőzve nem fogok visszamenőleg életrajzi regényt írni. Ez maga nagy kísértés, és többnyire az egyik olyan buktató, ami miatt majdnem hamvába holt a naplóm is, csak időben észhez tértem… Csak a különbség, hogy a naplómat, annak ellenére hogy próbáltam laikusoknak írni, úgy kezeltem, hogy úgyis csak én olvasgatom. Ez viszont nem az, úgyhogy ha véletlen nem tisztáznék dolgokat, és nem veszem észre, jó, ha valaki megemlíti, aztán megpróbálom összefoglalni.

Jó, ennyi egyenőre elég lesz, mert már éhes vagyok.

Reklámok