Nna… Ha utazásról van szó, mindig megszívom. Egy dolog a BKV… Én MÁV-val járok be Pestre, és elvileg jól tudom a szeméylvonatok indulását befelé. Elvileg. Mert ugye tudok magamnak fejfájást okozni. Kis példa az múlt hét szerda volt, amikor Judit eggyel korábbi vonattal ment volna haza, csak kiderült persze, hogy attól még, hogy óránként járnak késő délután, és 19:36-ossal szokott elmenni, még nincs 18:36-os… csak 18:53-kor. Hmm. De előtte szerdán is az volt, hogy azt a 18:53-ast késték le a haverjaim haza (merthogy azt montam 57-kor megy…), és persze buszra kellett őket ültetnem…

Ma például Aszódra kellett mennem a "Ganxta" anyjához, aki varrónő, hogy vegye le a méreteimet a Jedi jelmezhez, ami a készülő SW fanfilmhez kell majd. Szépen megterveztem előző nap, hogy olyan 15 órára leszünk ott, ez be is jött. Csak a méretvétel nem volt össz 15 perc. És 15:05-kor elment a vonat, de amúgy is a 16:22-est akartam megcélozni. (Miért gondoltam arra, hogy bele fog telni egy órába…) Ezt a helyszínen elvetettem érthető okokból. Ezek után hosszasan vitatkoztam anyámmal telefonon, hogy jöjjön ki értem Gödöllőre… -_-" Csak utána megmondta hogy Gödöllőről viszont megy vonat 15:43-kor is… Na azt épp elértem. Persze, van nekem bérletem. 30 Km-es. Gödöllőig pont nem jó. Amúgy is Pécelig szól. Egy vasam nem volt, és úgy terveztem vonatozni kapásból… Ráadásul Isaszeg után jött az ellenőr, és persze mobilt nézegetve rávágtam hogy már ellenőrizték. Mikor? Hát Aszódtól utazok. Persze. Egy Gödöllőről induló vonaton. Jó. Szerencsére eddig csak pozitív élményeim vannak kalauzokkal, és ez se volt különb. Elengedett… Szerencse. Fizetni úgyse tudtam volna.

Annyi jó volt benne, hogy anyának megmondtam, hogy mivel hó elején nem kaptam zsetont, mivel akarta hogy utazzak? Úgyhogy most van… Úgyis mozi lesz csütörtökön, és Juditnak is ugye én fizetem.

Ennyit az utazásról. Azért szeretek utazni.

Reklámok