Tegnap megvolt az Oral interview is. A vizsgatársaim elég optimistán nyilatkoztak az eredményről. Én személy szerint a béka segge alatt éreztem a teljesítményt… De végülis legyünk optimisták. Én sem láttam a vizsgáztató fején méltatlankodásnak látható nyomait, úgyhogy amint kiléptem a metróból, annyiban is hagytam.

Inkább levásároltam azt a 2000 Ft-os könyvutalványt, amit a komplex versenyen nyertem. Orwell: 1984-ét végre megvettem. Most azt olvasom, a harmadik résznél járok, és szerintem nagyon élvezetes. Valahogy megértem, miért gyakorolt akkora hatást Ákosra anno ez a mű… Egyébként legjobb Bonanzás számai közt vannak az ezáltal ihletett dalok: 1984 (magától értetődően), 101-es szoba, sztem Monumentum is stb. (a Félelem 2 nem annyira jó…)

Aztán éjszaka Apám jött haza Angliából, frissen szerzett doktorival. Vagy 5 hétig volt kinn, és egy hét múlva megy megint Amerikába 6 hétre… No. Comment

Reklámok