Ugyan kicsit késve írom le, de 11-én kiküldték nekem a levelet a British Councilról, hogy sikerült a nyelvvizsgám. C1-es szintű Cambrdige ESOL Certificate in Advanced English (CAE) vizsgát tettem le. 5 részből áll, Readingből, Listeningből, Writingból, English in Useból és Speakingből. Angol mintára osztályozzák, vagyis E – 54% alatt, D – 54-59%, C – 60-74%, B – 75-79%, A – 80% felett, amiből A, B és C jegyekkel lehet a vizsgát teljesíteni, a különböző részeken elért eredmények külön nem számítanak, csak az összesített pontszám.
 
Ezek alapján én C-vel mentem át, amelyből a diagram szerint a Readingem épp 80% alatt volt, a Listening 75% felett, a Writingom épp 60% felett, az English in Use valahol 60 és 75% közt… a Speakingem meg épp 60% felett. Utóbbi eredményt eléggé sajnálom, mivel aznap nem voltam túl jó kedvemben, és ez rányomta a bélyegét az egész napomra.
Reklámok