Úgy gondoltam jó lenne már ide is írni valamit hosszú-hosszú idő után.
 
Épp kimerült-kedvetlen állapotban vagyok, nekiültem ma a Delphi proginak, amit a Schmidt adott fel nekünk, és befejeztem. Azt hiszem elégedett vagyok vele, főleg mert sikerült elegánsan kivitelezni. Semmiképpen nem a külsejére gondolok. Az itthoni munkatempómmal beletellt egy kis időbe, és le is fárasztott, pedig előtte csak matekot másoltam a könyvből, és olyanba, hogy irodalom, bele se néztem. Mondjuk sose…
 
Tegnap befejeztem a GTA San Andreast (Hydra – Harrier ROXX). Valószínűleg hosszabb ideig nem fogok játszani mostmár, még ezzel se, mert a héten nem sok időm lesz rá, talán pénteken.
 
Szerdán és csütörtökön szalagavató tánc próba, szerdán iskolai, csütörtökön az osztály keretei közt. Iskolaira se jelentkeztem, de hát felkértek rá én nem utasítottam vissza… Ingyen táncóra + ruha, meg nem igazán van mit csinánom.
 
Vagyis nincs kedvem hozzá mostanában. Semmihez mostanában. Blogíráshoz se. Sayonara.
Reklámok