Lévén nagy Deus Ex fan vagyok, úgy gondoltam nem késő még a nagy elődöt előkotorni egyszer minimum, és megnézni a System Shock 2-t. Nem csalódtam. Sőt. A feeling valahol természetesen Thief és Deus Ex közt lebegett végig, utóbbihoz közel, és szépen benne van minden motivum, ami csak Spector szája ízének megfelel: (őrült) Mesterséges Intelligencia (Deus Ex), zombik (Thief), pszeudo-vallásos hülyeségek (mindkettő), cyborgok, implantátumok, RPG elemek, teljesen szabad játéktér (DX mind), barlangrendszerek furcsa szörnyekkel (Thief) és így tovább. 99-es szépség, hihetetlen nagy felbontású textúrákkal (128×128 hú), és egetrengető poligonszámmal, de én pont erre bukok…

Tök para a játék még most is, nem vagyok ilyedős, de itt aztánfutkosott a hátamon a hideg… És ugye a lőszer mindig fogytán van. Ráadásul az elején én pszionikus irányba mentem (sztem nem a legjobb) és egy ideig egyáltalán nem tudtam fegyvert használni, utána meg váltogatni kellett, mint a fehérneműt, meg mindig akkor döglik be, mikor nem kéne… Nem beszéve arról hogy egy shotgunt megjavítani 3as szintű repair skillbe került, aztán karbantartani semmi nem tudtam. Még szerencse hogy van olyan jó a játék, hogy a hülye robotokat össze tudtam nyomni a lifttel, mikor már nem volt semmim. Persze mikor már ez nem volt gond, akkor jött más. Pl. sosem olyan lőszer van nálad ami kéne. Anti-personnellel vadászni cyborgokra nem túl jó, de a rumblert levinni armor piercinggel se semmi… Azért örülök, hogy a Deus Ex-et leegyszerűsítették, mégis élvezhető maradt.

Mindenkinek ajánlom, aki még hajlandó lenne leülni 20+ órára egy lassan 7 éves játék elé, amely egy új korszak kezdetének mérföldköve volt. Deus Ex fanoknak kötelező.

The Underdogs.org torrent letöltés. Van direct download is szigorúan egy szálon.

Reklámok