És egy kvázi technikai jellegű bejegyzés.

Röviden az oldalról. Amint látjátok kaptam az alkalmon, és kibővítettem a blogomat három RSS feeddel és egy beágyazott media playerrel. Egyenlőre a media playerben a Foo Fighters Best Of You-ja fog menni, amíg időm lesz találni valami mást is. Nem indítom autómatikusan, hogy ne foglalja a sávszélet minden alkalommal, amikor idelátogat valaki. Kellemes kis cucc ez a Power Toy, fogok még kísérletezni, ha majd ráérek.

Nem szorosan, de idekapcsolódik, hogy végre felvettek a Windows Live Messenger bétatesztjére, így most azon beszélgetek, sajnos a MsgPlus még nem tart stabil bétás verziónál, de mire végleges formáját eléri a Live Messenger, addigra a Plus is eléri a 4.0ás, Liveot is támogató verzióját. Mivel kaptam meghívási lehetőséget, ha valaki szeretne jelentkezni bétatesztre, kérem szóljon nekem, amíg el nem küldöm. Mellesleg lehet jelentkezni is, és a következő bővítésnél bekerülsz. Maga a messenger számomra legszembetűnőbb különbsége a fájlmegosztás módja. Megosztott mappákat hoz létre (manuálisan nem is sikerült töröni), amibe valószínűleg bemásolja a megosztandő fileokat (NTFSnél gondoltam volna, hogy inkább fizikai linket hoz létre, hogy ne legyen duplikált elem… nem tudom még, hogy működik), amiket nem elérhető állapotban is meg lehet nézni a másik félnél… legalábbis állítólag, mert nekem nem volt még alkalmam tesztelni. Kicsit bugos még a Mit hallgatok opció, a listában nincsenek kis thumbnailek, legalábbis nem sikerült bekapcsolni, az MSN Spacest nem szinkronizálja a névjegykártyára, egyenlőre, de a partnerek kezelése sokkal gyorsabb a kihelyezett gomb miatt. Vannak még kis apróságok, de fagyást vagy hasonlót még nem produkált szerencsére, nem úgy mint a 7.5, mikor MSN Spacest látogattam, bár az MsgPlus miatt is lehetett… sőt…

A másik új fejlemény, hogy hosszú hónapok könyörgése után végre kaptam iWiW meghívót. WOOT! Sikerült a régi gyöngyösi osztálytársakat újra megtalálni, meg összejött innen-onnan az a 83 kapcsolat, amit jelen pillanatban számolok. Csak energiám nincs még sok, bár hó eleje óta javul a helyzet. Már csak elpocsékolni nem kéne ezt. Visszatérve az iWiWre, ezen is látszik, hogy erősen béta fázisban van. Instabil, lassú, épphogy funkcionális, de így is egy zseniális ötlet kevésbé zseniális megvalósítása. Csak a java motorral van gondom, bár ők biztos jobban tudják. Mindenesetre várom már, hogy stabilizálódjon kicsit, meg végre küldözgessenek meghívót… XD

Vége.

Reklámok