Rég írtam errefelé. Az elmúlt időszak kicsit hajszás volt, és a most rámtört szünet se telik nyugodt lélekkel… Igazság szerint épp magyar tételekkel kéne foglalkoznom. Sürgősen. Azt hiszem valami magasabb létforma segítségére szorulok ebben, mert hogy se kedvem, se energiám, de amint ezt befejeztem, nekilátok.

Mellesleg ebben a pillanatban érkezett meg az új útlevelem, és mivel a repülőjegy meg van véve, minden gyakorlati akadály elgördült a franciaországi utam elől. Július 5-én indulok és 17-én jövök haza, úgyhogy minden kedves érdeklődő figyelmébe ajánom, hogy a fenti időpontok között nem leszek elérhető.

A szerdai Neumann Nap jól ment, minden tekintetben jobbak voltunk mint egy éve. 😀 Leszámítva persze, hogy a notebook aksija nem húzta ki a végéig, és menet közben kellett cserélni, meg hogy a Sajték által szervezett rész döcögősen ment, de hát be kell tanítani a következő generációt. Mi elballagunk, ők folytatják a vetítést. Azért jó votl látni, hogy megint végig teltház volt, annak ellenére, hogy nagyon sok más program is hívogatta az aktívabb embereket. Minden résztvevőnek, szervezőnek és segítőnek ezúton mondok köszönetet.

Ennyit magánéletem taglalásáról. Üdv.

