Amint korábbi bejegyzésemben említettem, sikeresen átálltam az IE használatáról Firefoxra. A sikerem kicsit rossz szájízzel vegyült, amikor szembesültem a Microsoft tiszteletlenségével, és eme oldal a Mozilla csodája alatt bizony csak köhögött, így kénytelen-kelletlen Explorerben kellett kezelnem a blogomat.

Kellett, mivel ma ez a probléma is sikeresen megoldódott, hála a Firefox moduláris felépítésének. Egy külön kiterjesztésnek köszönhetően a Firefox képes az IE motorjával is bánni, amivel megoldódik a kizárólag IEben működő oldalak problémája, mivel ezeknél a motor leváltásával tökéletesen funkcionál az oldal Firefox alatt is. Így örömmel jelenthetem, hogy ezen bejegyzés Firefox alól íródott, az IE Tab nevezetű kiterjesztés telepítése után.

Másik, kevésbé égető problémám a külső letöltésvezérlők, konkrétan a FlashGet autómatizált használata. A FlashGet beállításaiban csak Netscape és IE böngészőkre lehet figyelést beállítani, így a Firefox autómatikusan a saját beépített letöltésvezérlőjét indította el. Az URLeket folyamatosan manuálisan kellett átvinnem a FlashGetbe, amennyiben nem tartottam igényt a beépített vezérlőre. Persze ezt egy újabb kiterjesztés, a FlashGot megoldja, így már ez is lezárt ügy.

Eredmény: soha többé IE. Mindenkinek ajánlom figyelmébe a Mozilla Firefoxot.

