Mégegy blogbejegyzés a blogról. Ma, június 12-én lett az MSN Spaces blogom pontosan egy éves. Meg is ünnepeljük SamBakZa jól ismert "There She Is" nevű flash folytatásának, azaz a "Cake Dance"-nek a premierjével. 😛

Egy ilyen állomás nem maradhat összegzés nélkül, az összegzés pedig a kötelező visszatekintésből és a jövő felé támasztott elvárásokból álljon itt röviden.

Lassú, nehézkes indulás után voltak jó pillanatok, hogy reálisan fogalmazzak. (Ezek közé nem sorolom be a szeptemberi értelmetlenségi maratont.) Lustaságomból kifolyólag akadozott a frissítés, értékelések kevés számmal lelhetők fel, pedig szívesen venném, ha véletlenül kinőne a semmiből egy-kettő, nem beszélve az időigényes filozófiai elmefuttatásokról. Igyekeztem több szót ejteni a hétköznapokról, mint ami ösztönösen jönne, mivel ez egy napló lenne vagy miaszösz. Közepes sikert könyvelhettem el, figyelembe véve, hogy világnézetem szerint az élet fontos dolgai és eseményei nem feltétlenül feleltethetőek meg egyértelműen az anyagi világ egy-egy dolgával illetve eseményével. Fogalmazom meg óvatosan és általánosan, mint mindig, nem zárva ki olyan élőlények létezését, akik ez valahogy nem így tapasztalják. Nem, nem is próbáltam szarkasztikus lenni. Most se ironikus. Technikai szempontból természetesen a kezem nagyrészt meg van kötve az adott környezet lehetőségeivel, amit megpróbáltam a lehető legjobban kihasználni. Minden ennél mélyebb változtatáshoz a tőlem a feladatra szánt erőforrások enyhén szólva nem elegendőek. Szóval a hosszú kitérő után véleméynem szerint az elmúlt évet egyértelmű pozitív mérleggel könyvelhette el a blogom.

Ami a jövőt illeti. A tendenciát folytatnám. Nem ígérgetek semmit, amit nem ígértem azt betartom, lesznek postok, lesz mikor nem lesznek. Lesz mikor én se leszek, de ez nem fog feltűnni az átlagos postsűrűség miatt. Valószínűleg. Megpróbálok érdekfeszítő maradni, legalább nyelvezetben.

Akartam még valamit mondani, de ez a post nem egy nap alatt született, és elfelejtettem menet közben. Mindenesetre üdvözletem minden olvasónak. Egy év múlva valószíbűleg ugyanitt, ugyanezen a napon, hasonló okokból.

Reklámok