Üdv mindenkinek a Föld napos oldaláról. A szünetem elment. Szomorúan konstatáltam, remélhetőleg hétfőtől kicsit lazább lesz az egész napos elfoglaltságom, mint most… 

Első héten kedden még ringyózt telepítettem a Zsoltnak, aztán csütörtöktől hosszú hétége nagyszülőknél. A második hetet sikerült relatív nyugalomban eltölteni. Hétfőn megmutattam a képeimet Tündének, csütörtök este meg Deák Bill volt ZPben.

A jelen hét viszont dögrovás. Én vagy csak sok pénzért vagyok hajlandó dolgozni, vagy csak ingyen. 😀 Utóbbit szívom egész héten egy gyerektáborban, egész nap kisgyerekekkel kell foglalkozni, nekem 11-13 évesekkel… Ha meg nem, akkor másnapra készülni. Még remélem van fél órám, egy órára ugrottam haza, aztán megyek is vissza (még le kéne zuhanyozni… XD).

Hja és közben felvettek az ELTE-TTK fizika BSc szakára 136 ponttal. A ponthatár 96 volt, igen, idén is nagy volt a túljelentkezés… 😀 (130 helyre 362-en jelentkeztek, első helyen 108). Szóval most a levelet várom.

Ezzel le is zárom a hónapot, jön az augusztus, már csak hat és fél óra van hátra.

Reklámok